رهگیری خرید های اینترنتی از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی
پس از خرید اینترنتی چگونه سفارشمان را پیگیری کنیم؟
پس از خرید اینترنتی و بعد از ارسال کالا توسط ما و تحویل به پست، اداره پست یا دفاتر پیشخوان دولت یک کد 24 رقمی به اسم کد رهگیری در اختیار ما قرار می دهند.
برای دریافت این کد رهگیری بهتر است تا قبل از خرید و یا در هنگام خرید در سایت عضو شوید و یک حساب کاربری بسازید تا کد رهگیری را پس از ارسال در حساب کاربری خود دریافت نمایید.
نکته: ما حساب کاربری و عضویت در سایت را اجباری نکرده ایم، بنابراین بدون ایجاد حساب هم میتوانید از سایت وطن جامه خرید کنید، اگر چه توصیه ما این است که حتما یک حساب کاربری ایجاد کنید، برای ایجاد حساب کاربری، شما تنها به یک ایمیل و یک رمز عبور نیاز دارید.
سپس وارد صفحه سامانه رهگیری مرسولات پستی شوید و کد رهگیری دریافتی را به صورت صحیح در آدرس مذکور وارد کنید و علامت ذره بین زرد رنگ را بفشارید، اندکی صبور باشید تا سامانه بسته شما را رهگیری کند. برای پرهیز از اشتباه بهتر است کدرهگیری را کپی کنید و در کادر مربوطه paste کنید.
ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی
در تصویر زیر محل قرار گیری کد رهگیری را نشان داده ایم
پس از کمی صبوری اطلاعات بسته شما نمایان می شود و می توانید وضعیت و موقعیت بسته خود را مشاهده کنید، به وضوح پیدا است که چه روزی و چه ساعتی بسته ارسال شده و اکنون به کجا رسیده است، همچنین با زدن (مشاهده جزئیات بیشتر) میتوانید اطلاعات تکمیلی از بسته خود نظیر نام فرستنده و گیرنده، وزن بسته، محتوایات، هزینه ها و … را مشاهده بفرمایید.
نمونه ای از جزئیات بیشتر هر سفارش
همچنین اگر به هر دلیل مایل به عضویت در سایت نبودید اما به کد رهگیری نیاز داشتید کافی است آن را در چت آنلاین و یا سایر منابع ارتباط با ما بخواهید تا در اختیار شما قرار گیرد.